Нүүр хуудасМэдээAЗИ, НОМХОН ДАЛАЙН ОРНУУДЫН ЗАХ ЗЭЭЛИЙН СУДАЛГААНЫ БАЙГУУЛЛАГУУДЫН XV ЧУУЛГАН МОНГОЛД БОЛНО

AЗИ, НОМХОН ДАЛАЙН ОРНУУДЫН ЗАХ ЗЭЭЛИЙН СУДАЛГААНЫ БАЙГУУЛЛАГУУДЫН XV ЧУУЛГАН МОНГОЛД БОЛНО

Хиймэл оюуны ухааныг маркетингийн судалгаанд хэрхэн ашиглаж байна вэ? Энэ тухай “(AI) Хиймэл оюун ухаан болон маркетингийн судалгааны интеграци” сэдэвт Ази номхон далайн судлаачдынчуулган Монголд болох гэж байна.Чуулганд Ази номхон далайн 11 улсын топ 50 гаруй маркетингийн судалгааны агентлаг, 800 гаруй бизнесийн байгууллагын төлөөлөгчид оролцоно.Азийн топ экспертүүдийн илтгэлийг сонсож, воркшопд  оролцсоноор tech, дата аналитиксуурьтай, хүн төвтэй бизнес процессын шилжилт, CX, дижитал худалдан авалтын замнал, маркетинг судалгаанд AI-д ашиглаж буй ОУ-ын шилдэг туршлагуудаассуралцах болно.  Мөн Монголын топ компаниудын СEO 2023 судалгааны тайлангийн нээлт хийж ирсэн хүн бүрд тайланг бүрэн эхээр нь дижиталаар хүргүүлэх юм.

Арга хэмжээнд оролцсоноор:

  • Салбартаа 30+ жил ажилласан Азийн топ экспертүүдээс дараах зүйлсийг суралцах боломжтой:
    • Маркетингийн судалгаанд AI-ийг ашиглах шинэ боломжууд
    • Qualtrics компани нь “CX” туршлагын менежментийн Дэлхийн тэргүүлэх платформ хэрэглэгчээ ойлгох, харилцах чиглэлд CX платформд суурилан хэрхэн дижитал шилжилт хийж байгаа бодит туршлагууд
    • Зан төлөвийн эдийн засгийг маркетингд ашиглах нь
    • Хүн төвтэй бизнес хөгжүүлэлтийн процесс ба дизайн сэтгэлгээ
    • Дижитал худалдан авалтын замнал
    • E спорт онлайн тоглоом X, Y үеийнхэнд нөлөөлөх Азийн N1 суваг болж буй талаар
    • Хэрэглэгчийн туршлагыг судлах, сайжруулах замаар Дэлхийд тэргүүлэх Хятадын автомашины салбарын бодит туршлага
    • Топ 50 CEO-гийн судалгаанаас Монголын болон Глобал бизнесийн 2024 оны тренд харьцуулалт, тулгамдаж буй асуудлуудын талаар гүнзгийрүүлэн судалсан хамгийн сүүлийн үеийн үр дүнтэй танилцаж, networking хийх

Хэрхэн оролцох вэ:

  • Конференс: Олон улсын топ 10 экспертийн илтгэлийг сонсох, мэдлэгээ нэмэгдүүлэх.
  • Воркшоп: Дараах 2 воркшопд хамрагдах боломжтой. Үүнд:
    • Датанаас (insight) гол мессежийг олж илрүүлэх нь /Дэлхийн судалгааны ESOMAR байгууллагын шилдэг воркшоп/
    • Шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт (NPD) – Инновацын загварууд – /Кэйсүүд/
  • Ивээн тэтгэх: Олон улсын мэргэжилтэн экспертүүд, судалгааны агентлагууд, дотоодын 800 гаруй оролцогчийг хамруулсан энэхүү арга хэмжээнд өөрийн байгууллагын үнэ цэнийг өсгөх, лого, сурталчилгаа, бүүтийг байршуулах зэргээр хамтран ажиллах боломжтой.

Чуулганы дэлгэрэнгүй мэдээллийг та доорх холбоосуудаар аваарай.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
энд нэрээ оруулна уу

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ИХ УНШИГДСАН